-

2010-05-25 @ 08:57:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

kanske inte allt för duktig på att uppdatera nej.
EHHe, aja igår skippa jag skolan för att jobba istället.
var jobbigt: < är as sjuk också så ah, jag gick och
hosta och snora hela dagen istället. mysigt att jobba med mig
ohja! hehe, eller inte ;o
sen cykla jag hem och halv sov hela dagen fram till klockan
typ var 11 och jag blev pigg igen;o
sen satt jag vaken fram till klockan 1 . sen blev det  äntligen
sova. as gött vare heheh.

idag är jag skit trött och nyser typ hela tiden. inte helt okej nej.
ah, sen idag blir det kanske o följa med på brorsans
kunskapskalas eller vad detnu hette,'

förövrigt är multimedia väldigt tråkigt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback