yah

2010-06-08 @ 23:40:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

hehe, sitter och kollar på scrubs.
är allmänt pigg idag, kan iofs vara för att jag sov
någon timme förut, HEHE dygnsrytmen är inte den bästa,
sova på kvällen/eftermiddagen är awsome ja.
fast jävla jobbigt att somna på natten och att orka gå upp sen.
MENMEN.

ah färga håret igår, nu är de redigt rött igen iaf!
glad tjej
håller nog på att bli sjuk igen också, inte så kul.

min lillebror ska ha kalas imorogn med erik.
ska hålla någon aktivitet för 30 små ungar.
"Spottstafett"
låter fett grose menmen

ill be fine!
jag skriver jätte lite för , det är mörkt och jag ser inte tangenterna :(((

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback