-

2010-06-06 @ 21:06:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

åh, inte varit så duktig de senaste dagarna, nästan
inte uppdaterat alls ju :O
anywayz, igår var as soft, åkte båt hela dagen,
stannade på några öar drack en del alkohol, pratade
med massa olika, badade och allt sånt jappjapp.
sen träffade jag och robin elin och felica, as fejnt!
saknar elin en hel del va. <3

sen idag har jag bara segat nästan hela dagen,
sen gick jag till rödön och bade med teddy, gustav, alex,
oskar och robin, alltid trevligt jajajaja.

ehm, funderar somfan på ifall jag ska fixa dreads eller inte.
är föjävla sugen, och jag vill ha de som fan.

Kommentarer

Postat av: eeelin ;)

SAKNAR DIG MER! :'O

2010-06-13 @ 02:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback